gen 29 2009

Gabi Serrano i la exposició “Tinc un somni”

El portaveu d’IC-V i regidor de cultura, Gabi Serrano, explica tot el desenvolupament del projecte de l’exposició dedicada a Martin Luther King.

Escolteu-lo

3 respostes

3 respostes to “Gabi Serrano i la exposició “Tinc un somni””

  1. Jordion 02 feb 2009 at 15:57

    Això no s’aguanta per enlloc!!

    Perplexe, estorat. Em resulta increïble justificar lo injustificable. Aquest discurs no té ni volta ni solta. No s’aguanta per enlloc. Tot es pot revatir des de la simple lógica.

    Només un parell de questions (a tall d’exemple):

    A qui inclou amb la primera persona del plural? si no ha fet plúblic ni objectius ni re de l’exposició.
    La comunició un desastre total.
    Que esperava si ell consta com a Comisari i existeix una partida de 4.000 euros (a la JDG de Desembre del 2008, no pas abans), que la gent ho entendria perfectament???

    El pressupost no existeix, un projecte així no pot crear-se amb promeses. L’administració no parla, ESCRIU. I d’altra banda els balanços es poden maquillar perfectament.

    La cojuntura actual (predecible desde fa almenys 12 mesos) no farà recuperar la inversió.
    I qui ho acavarà pagant?

    Sitges,

    Vicenç, podies haver-li preguntat pel Consell Municipal de Cultura. Que mai ha convocat. I no hi han excuses que valguin. Que uns estatuts es rectifiquen en 15 dies.

  2. gemmaon 27 mar 2009 at 22:51

    com sempre passa a la politica, busquen un cap de turc i toca a qui toca.
    abans de criticar, s’ha de coneixer a la perosna

  3. Jordion 10 mai 2009 at 18:16

    Sra. Gemma,

    Jo personalment no busco cap cap de turc ni res d’això. No soc ni d’esquerres ni de dretes, soc de Sitges. I al cap i a la fi és el sr. regidor personalment qui ha remenat tot això.

    D’altra banda té raó, no conec a la persona. Però no la conec perqué pertanyo a un col.lectiu que fa dos anys que esta esperant parlar amb el Sr. regidor (ara entenc la seva manca de temps) i que desde fa un any tinc una carta citant-nos per una reunió immediata (…?). I això és la clau de la questió. No els diners, ni si les iniciatives son convenients o no. La qüestió fonamental és el tractar les temàtiques locals com de segona categoria.

    Simplement es suggereix una reflexió en torn a la idiosincràcia del lloc de regidor de cultura.

Trackback URI | Comments RSS

Deixeu un comentari

SEO Powered by Platinum SEO from Techblissonline