Oskar Stöber, nou president del Gremi d’Hostaleria, aposta per la recuperació de l’agència de turisme i per unir esforços amb l’objectiu de reforçar la imatge de la vila.

Si el turisme és el motor de l’economia de la vila, cal unir esforços per a que la imatge de Sitges, que ja és bona, sigui encara millor en tots aquells àmbits que, hores d’ara, formen part del debat col·lectiu, com la neteja, els apartaments turístics il·legals, l’oferta d’oci complementari o nocturn, o la conciliació entre descans veïnal i el lleure. Oskar Stöber, vinculat al món del turisme per tradició familiar, ha pres el relleu de Joan Anton Matas a la presidència del Gremi d’Hostaleria i les seves reflexions apunten a la necessitat que l’administració sigui més efectiva en l’aplicació de les diferents normatives ja aprovades, i, a la vegada, es pugui recuperar -amb el nom i la modalitat jurídica que es consideri necessària- l’agència de turisme. Es mostra complagut que tots els candidats/es a les municipals amb els quals s’ha reunit tinguin clar que cal mantenir l’aposta pel turisme, i espera que es puguin materialitzar els bons desitjos. Hem parlat amb ell.

Escolteu-lo