Tu, jo i la competència: coses que fan a Silicon Valley i hauries d’aplicar al teu negoci

Amb Sandra Carbonell fem un repàs a tècniques pròpies de Silicon Valley que es poden traslladar a nivell local. Tenir una doble estratègia, a curt i llarg termini, i saber que l’arriscat és centrar-se només en el present són punts claus a l’hora de pensar en el nostre negoci.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: start up, què és i com crear-la?

Les start up són negocis emergents molt lligats a les tecnologies de la informació i la comunicació que en molts casos acaben esdevenint en companyies d’èxit. Però, què cal per crear una start up? ens ho explica tot Sandra Carbonell.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: l’activisme en l’estratègia de marca

Sandra Carbonell reprèn l’espai dedicat a la comunicació de marca per explicar com moltes empreses han introduït l’activisme en les seves estratègies i negocis de marca, una tendència a la que les grans marques ja s’hi han afegit (és el cas de la coneguda marca de cervesa i el seu anunci televisiu de l’estiu 2019) i a la que les petites empreses també s’hi poden sumar si volen arribar més i millor als consumidors.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: passió i treball, elements claus en l’emprenedoria

En el darrer capítol de la temporada de Tu, jo i la competència Sandra Carbonell ens dóna eines per programar continguts a les xarxes socials durant l’estiu si fem vacances i fa un repàs al més destacat del passat BizBarcelona. Tenir passió per allò que fem i moltes ganes de treballar són elements indispensables de qualsevol emprenedor d’èxit. 

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: la importància de la formació abans d’emprendre

En aquest capítol Sandra Carbonell insisteix en la importància de formar-se abans d’emprendre i ens recomana una visita al Bizbarcelona els propers 12 i 13 de juny, dos dies de formació destinada a emprenedors potencials però també aquells que ja estan en actiu. D’entre tota l’oferta de ponències la nostra experta en comunicació en destaca algunes.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: cita digital a Formentera

Sandra Carbonell ens acosta avui tot l’après en les passades jornades Formentera 2.0, una trobada amb talents inspiradors del món digital. Algunes dades: el nombre de recerques a Google és de 3’8milions per minut d’aquí la importància d’oferir un contingut rellevant, útil i interessant, i d’altra banda, cal invertir en publicitat a les xarxes socials per tenir visibilitat. 

Escolteu-la

Tu, jo i la competència amb Sandra Carbonell: “hem de fer més vídeos a Instagram”

Què funciona a Instagram si tens una empresa o marca local? Sandra Carbonell ens dóna les claus per treure-li el millor rendiment a aquesta xarxa social que ja compta amb 15 milions d’usuaris a Espanya. Segons un estudi recent sobre aquesta xarxa social cal, sobretot, que augmentem l’ús dels vídeos perquè aquests aporten major interacció que les fotografies.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: els partits polítics també són marca

Amb Sandra Carbonell analitzem la imatge gràfica d’alguns dels partits polítics que es presentaran a les properes eleccions generals del 28 d’abril. El color o la tipografia conformen la marca i aquesta pot convertir-se en un actiu molt valuós per al polític davant la recerca de vots.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: alguns títols bàsics per a gestionar la nostra marca a les xarxes socials

Sandra Carbonell, experta en comunicació i màrketing, ens parla de la mecànica correcte a seguir amb les xarxes socials si tenim negoci i ens proposa algunes recomanacions literàries bàsiques en la matèria. Dos llibres de l’expert en identitat i branding Andy Stalman, Brandoffon i Humanoffon, i el títol Marketing Digital per a dummies, apte per a iniciar-se en el món digital.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: com triar la xarxa social que ens convé per al nostre negoci.

Amb Sandra Carbonell parlem del fenòmen global de les xarxes socials i de com podem fer-les servir per ajudar els nostres negocis. D’entrada no cal estar a totes, amb tenir presència en una o dues n’hi haurà prou si es tracta d’una empresa o marca de caire local, i per si no sabeu quina triar la nostra experta en comunicació us esvaeix els dubtes.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: com augmentar el trànsit del nostre web

Aconseguir que el nostre web sigui popular i fer créixer el nombre de visites és una tasca lenta i que requereix paciència però en la que podem incidir-hi si seguim els consells de la nostra experta en comunicació Sandra Carbonell.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: la importància de tenir web

Tenir presència a internet s’ha fet indispensable per a qualsevol negoci. Avui parlem de la importància de tenir un bon aparador online del nostre negoci, cal tenir pàgina web i cal que sigui funcional. Ens ho explica la nostra experta en comunicació i màrketing, Sandra Carbonell.

Escolteu-la