Tu, jo i la competència: TikTok, el fenòmen que triomfa entre les marques

És la més superficial de totes les xarxes socials, requereix de dosi interpretativa i poca vergonya però acumula l’engagement més gran de totes, un dels objectius principals de qualsevol marca. Amb Sandra Carbonell d’AD Comunicació parlem del fenòmen de TikTok i ens alerta que malgrat triomfi no necessàriament ens ha d’interessar.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: les sis competències bàsiques que tota marca ha de tenir en aquesta nova normalitat

Amb Sandra Carbonell d’ AD Comunicació fem un repàs a les competències bàsiques que tota marca o negoci hauria de tenir entrada ja la nova normalitat. En destaca dues, el compromís social i mediambiental i la col·laboració. 

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: cinc mesures que ens ajudaran a gestionar el temps del nostre negoci

Amb Sandra Carbonell d’ AD Comunicació parlem avui de com gestionar el temps de la millor manera possible. D’entrada una recomanació en forma de lectura, el llibre Ultra productivitat d’Isra Garcia, i tot seguit destinar temps a la planificació i adquirir compromís amb nosaltres i el nostre negoci seran claus per obtenir resultats positius.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: com enfocar la tornada al negoci

Amb Sandra Carbonell d’ AD comunicació reprenem l’espai dedicat a la comunicació, el màrketing i branding del petit negoci pensant en el retorn a la normalitat. Tot i que poc a poc la presència física a les botigues i establiments es fa evident cal no deixar de banda totes les accions que durant el confinament s’han realitzat a les xarxes o al món online, ara més que mai és el moment de trobar la manera de compaginar-les amb l’atenció presencial. Ens ho explica Sandra Carbonell i ens proposa un exercici de visualització.

Escolteu-la

L’entrada del petit comerç al món digital s’ha fet indispensable. Sandra Carbonell explica per què.

L’actual situació de confimament i la impossibilitat, fins ara, d’obrir les botigues o establiments físicament, han encaminat el petit comerç cap al món digital. Sandra Carbonell, experta en comunicació i branding, explica alguns dels passos indispensables per iniciar-se en aquest món online que poden passar pel web, el blog o un simple perfil a una xarxa social i que poden convertir-se en molts casos, en una bona oportunitat de negoci. Podeu recuperar tots els consells de Sandra Carbonell a l’espai Tu, jo i la competència.

Escolteu Sandra Carbonell

Tu, jo i la competència: els fenomen dels ‘grocerants’ i el repte d’atraure als consumidors

Cada vegada en veiem més i les estadístiques diuen que el futur passa per ells. Els grocerants –botigues d’alimentació que actuen com a restaurants- es troben davant el repte d’adaptar-se als canvis que demanen les noves generacions de consumidors més dirigides cap a l’alimentació saludable i el no cuinar. Sobre noves tendències alimentàries i les estratègies comunicatives que les envolten en parlem amb la nostra experta en comunicació Sandra Carbonell.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: Newsletters i el concepte de ‘prosumidor’

Sabeu què és un prosumidor? Heu pensat alguna vegada en difondre les novetats o ofertes del vostre negoci a través de newsletters? Sandra Carbonell ens acosta a aquests dos móns en una nova edició del Tu, jo i la competència.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: la teva marca té un bon estat de salut?

Un cop tenim marca, ens oblidem? cuidar l’estat de salut de la nostra marca és fonamental. Sandra Carbonell ens remet a un test molt fàcil de realitzar que valorarà l’estat de salut de la nostra marca i que ofereix una companyia dedicada al branding, podeu provar-lo en aquí: Brand Grader

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: la importància dels valors humans davant la revolució tecnològica

Sandra Carbonell ens parla avui de la revolució tecnològica i de la convivència entre màquines i humans, quelcom inevitable i que lluny de fer-nos por s’ha de veure com una oportunitat. El canvi passa per fomentar l’aprenentatge constant i per ser inquiets professionalment.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: l’enòloga sitgetana Anna Baqués crea marca personal i l’estrena amb el seu vi AB1

AB1 és el primer vi signat per Anna Baqués i amb ell estrena la seva marca personal que ha creat, entre d’altres, seguint els consells radiofònics de Sandra Carbonell. Amb totes dues conversem sobre la creació d’aquesta marca signada per l’enòloga sitgetana que tindrà continuïtat en el temps amb nous vins.

Escolteu-les

Tu, jo i la competència: coses que fan a Silicon Valley i hauries d’aplicar al teu negoci

Amb Sandra Carbonell fem un repàs a tècniques pròpies de Silicon Valley que es poden traslladar a nivell local. Tenir una doble estratègia, a curt i llarg termini, i saber que l’arriscat és centrar-se només en el present són punts claus a l’hora de pensar en el nostre negoci.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: start up, què és i com crear-la?

Les start up són negocis emergents molt lligats a les tecnologies de la informació i la comunicació que en molts casos acaben esdevenint en companyies d’èxit. Però, què cal per crear una start up? ens ho explica tot Sandra Carbonell.

Escolteu-la