Tu, jo i la competència: la importància dels valors humans davant la revolució tecnològica

Sandra Carbonell ens parla avui de la revolució tecnològica i de la convivència entre màquines i humans, quelcom inevitable i que lluny de fer-nos por s’ha de veure com una oportunitat. El canvi passa per fomentar l’aprenentatge constant i per ser inquiets professionalment.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: l’enòloga sitgetana Anna Baqués crea marca personal i l’estrena amb el seu vi AB1

AB1 és el primer vi signat per Anna Baqués i amb ell estrena la seva marca personal que ha creat, entre d’altres, seguint els consells radiofònics de Sandra Carbonell. Amb totes dues conversem sobre la creació d’aquesta marca signada per l’enòloga sitgetana que tindrà continuïtat en el temps amb nous vins.

Escolteu-les

Tu, jo i la competència: coses que fan a Silicon Valley i hauries d’aplicar al teu negoci

Amb Sandra Carbonell fem un repàs a tècniques pròpies de Silicon Valley que es poden traslladar a nivell local. Tenir una doble estratègia, a curt i llarg termini, i saber que l’arriscat és centrar-se només en el present són punts claus a l’hora de pensar en el nostre negoci.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: start up, què és i com crear-la?

Les start up són negocis emergents molt lligats a les tecnologies de la informació i la comunicació que en molts casos acaben esdevenint en companyies d’èxit. Però, què cal per crear una start up? ens ho explica tot Sandra Carbonell.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: l’activisme en l’estratègia de marca

Sandra Carbonell reprèn l’espai dedicat a la comunicació de marca per explicar com moltes empreses han introduït l’activisme en les seves estratègies i negocis de marca, una tendència a la que les grans marques ja s’hi han afegit (és el cas de la coneguda marca de cervesa i el seu anunci televisiu de l’estiu 2019) i a la que les petites empreses també s’hi poden sumar si volen arribar més i millor als consumidors.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: passió i treball, elements claus en l’emprenedoria

En el darrer capítol de la temporada de Tu, jo i la competència Sandra Carbonell ens dóna eines per programar continguts a les xarxes socials durant l’estiu si fem vacances i fa un repàs al més destacat del passat BizBarcelona. Tenir passió per allò que fem i moltes ganes de treballar són elements indispensables de qualsevol emprenedor d’èxit. 

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: la importància de la formació abans d’emprendre

En aquest capítol Sandra Carbonell insisteix en la importància de formar-se abans d’emprendre i ens recomana una visita al Bizbarcelona els propers 12 i 13 de juny, dos dies de formació destinada a emprenedors potencials però també aquells que ja estan en actiu. D’entre tota l’oferta de ponències la nostra experta en comunicació en destaca algunes.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: cita digital a Formentera

Sandra Carbonell ens acosta avui tot l’après en les passades jornades Formentera 2.0, una trobada amb talents inspiradors del món digital. Algunes dades: el nombre de recerques a Google és de 3’8milions per minut d’aquí la importància d’oferir un contingut rellevant, útil i interessant, i d’altra banda, cal invertir en publicitat a les xarxes socials per tenir visibilitat. 

Escolteu-la

Tu, jo i la competència amb Sandra Carbonell: “hem de fer més vídeos a Instagram”

Què funciona a Instagram si tens una empresa o marca local? Sandra Carbonell ens dóna les claus per treure-li el millor rendiment a aquesta xarxa social que ja compta amb 15 milions d’usuaris a Espanya. Segons un estudi recent sobre aquesta xarxa social cal, sobretot, que augmentem l’ús dels vídeos perquè aquests aporten major interacció que les fotografies.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: els partits polítics també són marca

Amb Sandra Carbonell analitzem la imatge gràfica d’alguns dels partits polítics que es presentaran a les properes eleccions generals del 28 d’abril. El color o la tipografia conformen la marca i aquesta pot convertir-se en un actiu molt valuós per al polític davant la recerca de vots.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: alguns títols bàsics per a gestionar la nostra marca a les xarxes socials

Sandra Carbonell, experta en comunicació i màrketing, ens parla de la mecànica correcte a seguir amb les xarxes socials si tenim negoci i ens proposa algunes recomanacions literàries bàsiques en la matèria. Dos llibres de l’expert en identitat i branding Andy Stalman, Brandoffon i Humanoffon, i el títol Marketing Digital per a dummies, apte per a iniciar-se en el món digital.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: com triar la xarxa social que ens convé per al nostre negoci.

Amb Sandra Carbonell parlem del fenòmen global de les xarxes socials i de com podem fer-les servir per ajudar els nostres negocis. D’entrada no cal estar a totes, amb tenir presència en una o dues n’hi haurà prou si es tracta d’una empresa o marca de caire local, i per si no sabeu quina triar la nostra experta en comunicació us esvaeix els dubtes.

Escolteu-la