Tu, jo i la competència amb Sandra Carbonell: “hem de fer més vídeos a Instagram”

Què funciona a Instagram si tens una empresa o marca local? Sandra Carbonell ens dóna les claus per treure-li el millor rendiment a aquesta xarxa social que ja compta amb 15 milions d’usuaris a Espanya. Segons un estudi recent sobre aquesta xarxa social cal, sobretot, que augmentem l’ús dels vídeos perquè aquests aporten major interacció que les fotografies.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: els partits polítics també són marca

Amb Sandra Carbonell analitzem la imatge gràfica d’alguns dels partits polítics que es presentaran a les properes eleccions generals del 28 d’abril. El color o la tipografia conformen la marca i aquesta pot convertir-se en un actiu molt valuós per al polític davant la recerca de vots.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: alguns títols bàsics per a gestionar la nostra marca a les xarxes socials

Sandra Carbonell, experta en comunicació i màrketing, ens parla de la mecànica correcte a seguir amb les xarxes socials si tenim negoci i ens proposa algunes recomanacions literàries bàsiques en la matèria. Dos llibres de l’expert en identitat i branding Andy Stalman, Brandoffon i Humanoffon, i el títol Marketing Digital per a dummies, apte per a iniciar-se en el món digital.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: com triar la xarxa social que ens convé per al nostre negoci.

Amb Sandra Carbonell parlem del fenòmen global de les xarxes socials i de com podem fer-les servir per ajudar els nostres negocis. D’entrada no cal estar a totes, amb tenir presència en una o dues n’hi haurà prou si es tracta d’una empresa o marca de caire local, i per si no sabeu quina triar la nostra experta en comunicació us esvaeix els dubtes.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: com augmentar el trànsit del nostre web

Aconseguir que el nostre web sigui popular i fer créixer el nombre de visites és una tasca lenta i que requereix paciència però en la que podem incidir-hi si seguim els consells de la nostra experta en comunicació Sandra Carbonell.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: la importància de tenir web

Tenir presència a internet s’ha fet indispensable per a qualsevol negoci. Avui parlem de la importància de tenir un bon aparador online del nostre negoci, cal tenir pàgina web i cal que sigui funcional. Ens ho explica la nostra experta en comunicació i màrketing, Sandra Carbonell.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: accions imprescindibles per a promocionar el teu negoci per Nadal

Que es noti que és Nadal és la primera premissa que ens dóna Sandra Carbonell de cara a promocionar el nostre negoci durant aquestes dates. El Nadal pot ser una bona oportunitat per incrementar vendes i fidelitzar clients, cal esforçar-se i mirar de ser creatius per tal d’atraure possibles compradors i captar la seva atenció.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: la tria de color i tipografia es torna bàsica a l’hora de crear marca

El color, el logotip o la tipografia conformen la marca d’una empresa o negoci i malgrat pugui sembla una tria fàcil no ho és, cal pensar-s’ho bé per tal que la nostra identitat corporativa representi el nostre producte, negoci o empresa. Avui Sandra Carbonell ens dóna detalls de com fer aquesta tria que d’alguna manera ha de dotar de personalitat el nostre negoci.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: Com trobar el nom perfecte per al teu negoci

Amb Sandra Carbonell, professional de la comunicació, parlem de les millors tècniques per trobar el nom perfecte per al teu negoci o empresa. Una recerca que no sempre és fàcil però sí què és necessària per tal d’aconseguir que el nom ajudi a entendre la idea de negoci i a més emocioni.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: La idea és important però no ho és tot

Amb Sandra Carbonell parlem avui de la llavor de qualsevol negoci o emprenedoria, la idea. Una bona idea és important però no suficient, hi ha certs requisits que cal tenir en compte abans que aquesta idea esdevingui en negoci, cal desenvolupar-la prèviament basant-nos en dades objectives, cal trobar el segment de clients/consumidors, cal mirar la competència, i en definitiva, cal estar obert a modificar la idea inicial tot i que ens sembli brillant.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència amb Sandra Carbonell: “vivim per comunicar”

La sitgetana Sandra Carbonell, comunicadora de professió i analista per vocació, ens acompanyarà cada dues setmanes per parlar de comunicació i tot el que l’envolta. En el primer dia conversem sobre les primeres passes a tenir en compte abans de desenvolupar una idea i que passen, primordialment, per fer una anàlisi profunda de la competència i del sector amb l’objectiu de trobar el nínxol de mercat en el que podem fer negoci.

Escolteu-la