Tu, jo i la competència: accions imprescindibles per a promocionar el teu negoci per Nadal

Que es noti que és Nadal és la primera premissa que ens dóna Sandra Carbonell de cara a promocionar el nostre negoci durant aquestes dates. El Nadal pot ser una bona oportunitat per incrementar vendes i fidelitzar clients, cal esforçar-se i mirar de ser creatius per tal d’atraure possibles compradors i captar la seva atenció.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: la tria de color i tipografia es torna bàsica a l’hora de crear marca

El color, el logotip o la tipografia conformen la marca d’una empresa o negoci i malgrat pugui sembla una tria fàcil no ho és, cal pensar-s’ho bé per tal que la nostra identitat corporativa representi el nostre producte, negoci o empresa. Avui Sandra Carbonell ens dóna detalls de com fer aquesta tria que d’alguna manera ha de dotar de personalitat el nostre negoci.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: Com trobar el nom perfecte per al teu negoci

Amb Sandra Carbonell, professional de la comunicació, parlem de les millors tècniques per trobar el nom perfecte per al teu negoci o empresa. Una recerca que no sempre és fàcil però sí què és necessària per tal d’aconseguir que el nom ajudi a entendre la idea de negoci i a més emocioni.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: La idea és important però no ho és tot

Amb Sandra Carbonell parlem avui de la llavor de qualsevol negoci o emprenedoria, la idea. Una bona idea és important però no suficient, hi ha certs requisits que cal tenir en compte abans que aquesta idea esdevingui en negoci, cal desenvolupar-la prèviament basant-nos en dades objectives, cal trobar el segment de clients/consumidors, cal mirar la competència, i en definitiva, cal estar obert a modificar la idea inicial tot i que ens sembli brillant.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència amb Sandra Carbonell: “vivim per comunicar”

La sitgetana Sandra Carbonell, comunicadora de professió i analista per vocació, ens acompanyarà cada dues setmanes per parlar de comunicació i tot el que l’envolta. En el primer dia conversem sobre les primeres passes a tenir en compte abans de desenvolupar una idea i que passen, primordialment, per fer una anàlisi profunda de la competència i del sector amb l’objectiu de trobar el nínxol de mercat en el que podem fer negoci.

Escolteu-la