Tu, jo i la competència: els fenomen dels ‘grocerants’ i el repte d’atraure als consumidors

Cada vegada en veiem més i les estadístiques diuen que el futur passa per ells. Els grocerants –botigues d’alimentació que actuen com a restaurants- es troben davant el repte d’adaptar-se als canvis que demanen les noves generacions de consumidors més dirigides cap a l’alimentació saludable i el no cuinar. Sobre noves tendències alimentàries i les estratègies comunicatives que les envolten en parlem amb la nostra experta en comunicació Sandra Carbonell.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: Newsletters i el concepte de ‘prosumidor’

Sabeu què és un prosumidor? Heu pensat alguna vegada en difondre les novetats o ofertes del vostre negoci a través de newsletters? Sandra Carbonell ens acosta a aquests dos móns en una nova edició del Tu, jo i la competència.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: la teva marca té un bon estat de salut?

Un cop tenim marca, ens oblidem? cuidar l’estat de salut de la nostra marca és fonamental. Sandra Carbonell ens remet a un test molt fàcil de realitzar que valorarà l’estat de salut de la nostra marca i que ofereix una companyia dedicada al branding, podeu provar-lo en aquí: Brand Grader

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: la importància dels valors humans davant la revolució tecnològica

Sandra Carbonell ens parla avui de la revolució tecnològica i de la convivència entre màquines i humans, quelcom inevitable i que lluny de fer-nos por s’ha de veure com una oportunitat. El canvi passa per fomentar l’aprenentatge constant i per ser inquiets professionalment.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: l’enòloga sitgetana Anna Baqués crea marca personal i l’estrena amb el seu vi AB1

AB1 és el primer vi signat per Anna Baqués i amb ell estrena la seva marca personal que ha creat, entre d’altres, seguint els consells radiofònics de Sandra Carbonell. Amb totes dues conversem sobre la creació d’aquesta marca signada per l’enòloga sitgetana que tindrà continuïtat en el temps amb nous vins.

Escolteu-les

Tu, jo i la competència: coses que fan a Silicon Valley i hauries d’aplicar al teu negoci

Amb Sandra Carbonell fem un repàs a tècniques pròpies de Silicon Valley que es poden traslladar a nivell local. Tenir una doble estratègia, a curt i llarg termini, i saber que l’arriscat és centrar-se només en el present són punts claus a l’hora de pensar en el nostre negoci.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: start up, què és i com crear-la?

Les start up són negocis emergents molt lligats a les tecnologies de la informació i la comunicació que en molts casos acaben esdevenint en companyies d’èxit. Però, què cal per crear una start up? ens ho explica tot Sandra Carbonell.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: l’activisme en l’estratègia de marca

Sandra Carbonell reprèn l’espai dedicat a la comunicació de marca per explicar com moltes empreses han introduït l’activisme en les seves estratègies i negocis de marca, una tendència a la que les grans marques ja s’hi han afegit (és el cas de la coneguda marca de cervesa i el seu anunci televisiu de l’estiu 2019) i a la que les petites empreses també s’hi poden sumar si volen arribar més i millor als consumidors.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: passió i treball, elements claus en l’emprenedoria

En el darrer capítol de la temporada de Tu, jo i la competència Sandra Carbonell ens dóna eines per programar continguts a les xarxes socials durant l’estiu si fem vacances i fa un repàs al més destacat del passat BizBarcelona. Tenir passió per allò que fem i moltes ganes de treballar són elements indispensables de qualsevol emprenedor d’èxit. 

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: la importància de la formació abans d’emprendre

En aquest capítol Sandra Carbonell insisteix en la importància de formar-se abans d’emprendre i ens recomana una visita al Bizbarcelona els propers 12 i 13 de juny, dos dies de formació destinada a emprenedors potencials però també aquells que ja estan en actiu. D’entre tota l’oferta de ponències la nostra experta en comunicació en destaca algunes.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: cita digital a Formentera

Sandra Carbonell ens acosta avui tot l’après en les passades jornades Formentera 2.0, una trobada amb talents inspiradors del món digital. Algunes dades: el nombre de recerques a Google és de 3’8milions per minut d’aquí la importància d’oferir un contingut rellevant, útil i interessant, i d’altra banda, cal invertir en publicitat a les xarxes socials per tenir visibilitat. 

Escolteu-la

Tu, jo i la competència amb Sandra Carbonell: “hem de fer més vídeos a Instagram”

Què funciona a Instagram si tens una empresa o marca local? Sandra Carbonell ens dóna les claus per treure-li el millor rendiment a aquesta xarxa social que ja compta amb 15 milions d’usuaris a Espanya. Segons un estudi recent sobre aquesta xarxa social cal, sobretot, que augmentem l’ús dels vídeos perquè aquests aporten major interacció que les fotografies.

Escolteu-la