La taula rodona sobre el turisme posa sobre la taula la necessitat que el sector es renovi i demana implicació als agents públics, privats i socials per tal de trobar la fórmula de gestió més idònia per a Sitges

Ha estat la sessió participativa que menys gent ha aplegat tot i debatre sobre el turisme, el principal motor econòmic de la vila. Moderada pel periodista Xavier Canalis i amb la participació d’Ángel Díaz, co-coodinador de l’Estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació de Barcelona; de Francesc Vila, Gerent de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona i  d’Àngels Pont, directora de GESOP la sessió va debatre sobre el moment actual de canvi del turisme i sobre la necessitat de renovar-se i de trobar noves fórmules de gestió público-privade. El debat es va estrendre a altres assumptes com perill de la massificació, l’incivisme o els avantatges i riscos de que Sitges formi part de la marca Barcelona de turisme sense perdre l’essència.

Escolteu íntegra la taula rodona de turisme