Tu, jo i la competència: les noves funcions d’Instagram i la importància dels ‘insights’ i com arribar a ells

Instagram ha tret noves funcionalitats i en tots els casos responen a un estudi acurat de la seva audiència i usuari. Precisament això és el que Sandra Carbonell d’Ad Comunicació ens recomana fer amb els nostres perfils professionals, estudiar, preguntar, investigar fins arribar a l’insight, aquella frase clau que ens ajudarà en la nostra estratègia de marca.

Escolteu-la

 

Tu, jo i la competència: és hora de fer campanyes d’estiu a les xarxes, et diem com

L’experta en comunicació, Sandra Carbonell d’Ad Comunicació, ens dóna uns quants consells per afrontar campanyes d’estiu a les xarxes socials. Cal evitar els sorteigs sense sentit i buscar sinergies amb comerços veïns perquè funcionen, i tenir en compte que hi ha temes tendència que sempre sumen.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: lectures inspiradores per als emprenedors

Coincidint què és Sant Jordi Sandra Carbonell d’Ad Comunicació ens proposa algunes lectures pensades per aquells que vulguin emprendre o que ja tinguin negoci o marca i necessitin noves fonts d’inspiració: Nunca te pares de Phill Knight, Creatividad S.A d’Ed Catmull, Winners de Pablo Foncillas, Marketing digital para dummies d’Isra Garci, Brand off on d’Andy Stalman i La estrategia del océano azul de W. Chan Kim. 

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: community manager, una feina fàcil?

Amb Sandra Carbonell d’ Ad Comunicació abordem la feina del Community Manager, una professió de recent creació destinada a de gestionar la comunitat online d’una marca i que comporta tasques i coneixements moltes vegades minimitzats. 

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: els sis manaments de Sandra Carbonell per a marques en la post pandèmia

La nostra experta en comunicació de marca, Sandra Carbonell d’ Ad comunicació, ens fa la llista dels sis conceptes que tot emprenedor hauria de tenir en compte per aplicar de cara al 2021. 

Escolteu-la

Tu, jo i la competència amb Sandra Carbonell: “la digitalització ja no és una opció, és una necessitat”

Amb Sandra Carbonell d’ad-comunicació parlem de la necessitat que les empreses i negocis, per petites que siguin, entrin al món digital. En temps de pandèmia el que fa uns anys era una alternativa s’ha fet indispensable i per fer-ho realitat ens proposa una manera fàcil i accessible a través de www.be-digital.es

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: la mascareta com a element de branding

Amb Sandra Carbonell d’AD-comunicació parlem de la pandèmia com a oportunitat, algú imaginava que les mascaretes es convertirien en un reclam per al nostre negoci o marca? Carbonell ens porta un exemple amb l’edició limitada de mascaretes del Festival de Cinema de Sitges que ha creat.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència amb Sandra Carbonell: “cal més cultura digital a l’empresa”

Amb Sandra Carbonell d’Ad comunicació reprenem l’espai dedicat a orientar la petita empresa en el món de la comunicació posant èmfasi en la necessitat d’acceptar que som en un món digital i cal que els negocis i marques hi siguin presents. I per acabar, una recomanació, el documental The Social Dilemma de Netflix que ens farà repensar sobre el món de les xarxes socials.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència amb Sandra Carbonell: “hem de ser propers”

El darrer Tu, jo i la competència de la temporada ens planteja les preguntes més freqüents entre aquells que tenen petit negoci o marca. Sandra Carbonell d’AD Comunicació ens dóna la resposta a aquestes qüestions i ens planteja deures per l’estiu, què fem nosaltres per la marca Sitges? i què fa la marca Sitges pel nostre negoci? 

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: TikTok, el fenòmen que triomfa entre les marques

És la més superficial de totes les xarxes socials, requereix de dosi interpretativa i poca vergonya però acumula l’engagement més gran de totes, un dels objectius principals de qualsevol marca. Amb Sandra Carbonell d’AD Comunicació parlem del fenòmen de TikTok i ens alerta que malgrat triomfi no necessàriament ens ha d’interessar.

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: les sis competències bàsiques que tota marca ha de tenir en aquesta nova normalitat

Amb Sandra Carbonell d’ AD Comunicació fem un repàs a les competències bàsiques que tota marca o negoci hauria de tenir entrada ja la nova normalitat. En destaca dues, el compromís social i mediambiental i la col·laboració. 

Escolteu-la

Tu, jo i la competència: cinc mesures que ens ajudaran a gestionar el temps del nostre negoci

Amb Sandra Carbonell d’ AD Comunicació parlem avui de com gestionar el temps de la millor manera possible. D’entrada una recomanació en forma de lectura, el llibre Ultra productivitat d’Isra Garcia, i tot seguit destinar temps a la planificació i adquirir compromís amb nosaltres i el nostre negoci seran claus per obtenir resultats positius.

Escolteu-la