01/09/2025 - Radio Maricel
01/09/2025

La temporada ha anat bé, però ara el problema és un altre. Òskar Stober lamenta el canvi de criteri de l’Ajuntament en la gestió dels residus dels grans generadors

El mes de juny l'Ajuntament va anunciar al Gremi d'Hosteleria que el servei de recollida d'escombraries no cobrirà les necessitats dels establiments que siguin grans generadors de residus i que, en conseqüència, caldrà que es basquegin a cercar una empresa que els pugui donar el servei a partir de l'1 de gener del 2026. El president del Gremi, Oskar Stober, ha expressat l'enuig del sector, i s'ha mostrat profundament crític amb l'argumentari que la municipalitat ha exposat per justificar un canvi de criteri respecte al que s'havia establert des de fa prop de 20 anys, adduïnt el creixement poblacional de Sitges. La conversa ha començat, però, fent un bon balanç dels mesos d'estiu tot i l'evidència que el turisme, ara i aquí, gasta menys del que gastava.
01/09/2025

I ara el repte és…. la clàssica de vuit. Parlem amb Marc Yll després de l’exhibició de Festa Major amb un nou 3 i 4 de vuit

Ahir la Jove de Sitges va aconseguir descarregar el seu segon 3 de 8 i el seu cinquè 4 de 8, quelcom que no havia passat mai en els 32 anys d'història de la colla. En la millor temporada de la Jove el repte és, ara, aconseguir la torre de set, i, per tant, poder portar a plaça en una mateixa actuació la clàssica de vuit. Santa Tecla pot ser la primera oportunitat per a fer-ho, però n'hi haurà més abans no acabi la temporada. En parlem amb Marc Yll.
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.