20/03/2026 - Radio Maricel
20/03/2026

Temps de família. La guerra (i la pau) i els nens

Reflexió inicial. Per a parlar de la guerra no cal ensenyar imatges de la guerra, ni tampoc cal explicar motivacions ni raons del conflicte. Per tant, la instrucció principal és evitar la exposició a imatges que poden generar temors innecessàries. Sobre com parlar de la guerra als nens tracta el nostre temps de família d'avui, amb Roman Pérez, des del centre de reeducació David.
20/03/2026

Les notícies de l’Utrillo

En el butlletí de notícies d'aquesta setmana us parlem del 2n Consell Escolar del curs, de la trobada esportiva de 3r a Vilanova i la Geltrú, de les vacunes de 6è a primària, i entrevistem a en Victor, la Laia i en Josep per a parlar de la xarxa territorial de millora educativa al Penedès.
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.