Cares conegudes i també botiguers de Sitges són la imatge de la nova campanya comercial que vol inspirar els compradors a gastar al comerç de proximitat
El xef Oriol Castro, el músic i cantant Ramon Mirabet i la dj Núria Scarp són alguns dels sitgetans que s’han convertit en prescriptors en la darrera campanya comercial creada pel departament de promoció econòmica de l’Ajuntament de Sitges. Deixa’t inspirar és el mantra que ja penja en cartells i que vol donar una empenta al comerç de proximitat després d’un any molt dur per al sector. La presentació de la campanya es va dur a terme al Mercat de Sitges que precisament té previst presentar molt aviat un nou servei, una plataforma de venda online de producte fresc a través de la que es podrà fer la compra a distància a qualsevol de les parades del mercat. El regidor de comerç, Guillem Escolà i l’alcaldessa, Aurora Carbonell, van ser els encarregats de donar el tret de sortida a la campanya acompanyats d’una bona representació de comerciants de Sitges.