David Martínez, sumiller de «El Velero», finalista del certàmen «La nariz de oro»
El sumiller del restaurant «El Velero», David Martinez, ha aconseguit passar a la semifinal del certàmen «La nariz de oro» que tindrà lloc a Madrid el segon cap de setmana de juny. Martinez va aconseguir la primera posició en les proves classificatòries celebrades a l’hotel Avenida Palace de Barcelona la setmana passada. Ell mateix ens explica la seva experiència.







