La continuïtat del Festival de Terramar en ‘punt mort’ i a l’espera del vist i plau de l’Ajuntament
L’empresa organitzadora del Festival de Terramar va presentar les xifres de balanç de la darrera edició del certamen que passen per 43.170 assistents totals i un impacte de marca que es calcula en més de dos milions d’euros. Pel que fa al pressupost, l’evolució en aquests tres anys ha estat creixent i si el 2017 comptaven amb cinc cents mil euros, el 2019 s’ha comptat amb un pressupost total d’un milió i mig d’euros. La combinació entre concerts internacionals, l’espai dels Jardins de Terramar, la gastronomia i el talent local és la clau de l’èxit, segons Carles Gilibets, director del Festival, que va presentar l’acte acompanyat d’Oriol Borràs, de la Palmera Torta, Oskar Stöber, president del Gremi d’Hostaleria de Sitges i Estela Campañà que va intervenir per parlar de la vessant solidària del Festival.
Escolteu íntegre la roda de premsa de balanç del Festival de Terramar