Oskar Stöber: “El Gremi no apreta, la obligació del Gremi és fer de nexe amb els visitants que ens venen a diari”
L’estiu va bé, però hi ha incertesa pel futur. El president del Gremi d’Hosteleria de Sitges, Oskar Stöber, ha explicat que la temporada ha recuperat els nivells d’ocupació prepandèmia, però amb un client que ha canviat els usos, amb moltes més reserves de darrera hora. Stöber ha traslladat les queixes que, segons explica, es reben a les recepcions pels serveis del municipi, especialment la manca de sorra i serveis a les platges o el problema de l’aparcament, uns problemes que quan es manifesten fan que es vegi que el Gremi apreta, i que posen en risc que els visitants repeteixin. El president dels hotelers i restauradors sitgetans ha indicat que la pandèmia ha fet que molts treballadors busquessin àmbits més segurs i menys sacrificats en horaris, el que afegit a l’increment de preus de les matèries primeres i a l’escassetat d’alguns subministres, ha provocat algun problema a un sector que veu amb preocupació el que pot passar a partir de l’octubre. De tota manera, el president del Gremi creu que, més que voler una ocupació màxima, cal aspirar a uns preus que portin un turisme menys massiu.