Serveis urbans presenta la campanya “Som mòbils” i una aplicació per avisar d’incidències
La regidoria de Serveis Urbans de l’Ajuntament de Sitges ha presentat una campanya per recordar que la brossa s’ha de dipositar als contenidors, i una nova app per avisar d’incidències. Amb el títol de “Som mòbils“, la campanya recorda als ciutadans del casc antic la ubicació dels 11 contenidors que entre les 20h i les 2h permeten dipositar el rebuig i la brossa orgànica. Als punts on es col·loquen diàriament els contenidors, s’han instal·lat uns indicadors amb el lema “Som aquí”, mentre que a les deixalles que s’abandonin en indrets incorrectes s’enganxarà una enganxina amb l’escrit “Aquí no”, abans de retirar-la 24 hores més tard. D’aquesta manera, es preten conscienciar els veïns que encara no usen aquests contenidors.
A més, la regidoria ha presentat l’aplicació móbil Línea Verda (per a dispositius Android i Apple), a través de la qual els ciutadans podran indicar incidències relacionades amb la recollida, el mobiliari urbà i l’enllumenat, que són les tres principals queixes que arriben a l’Ajuntament sobre la via pública. L’aplicació enviarà la queixa o suggeriment de manera anònima, tot i que permet fer fotografies i geolocalitzar, i el ciutadà rebrà contestació quan es doni resposta al problema.
Ho ha presentat la regidora de Serveis Urbans, Carme Almirall.