En el darrer butlletí de la temporada us comentem el final de curs a l'escola, la celebració del Corpus Christi, la finalització dels clubs de lectura i la première del taller de tele i cinema per a l'alumnat de 3r.
En el butlletí d'aquesta setmana us comentem: la sortida de 6è de guies turístics, la fira d’emprenedoria de la classe de 5è al parc de Can Robert i la trobada esportiva de handbol.
En el butlletí d'aquesta setmana us comentem les colònies de 6è, la fira Faig del projecte de 4t i la presentació de la cooperativa dels alumnes de 5è a la trobada d'emprenedoria de les escoles de Sitges.
En el butlletí d'aquesta setmana us comentem: les colònies de 2n a Can Bajona, la presentació de projectes de les classes, la trobada esportiva de 3r a les pistes d'atletisme de Vilanova i l'èxit de la cursa per la PKU.
En el butlletí d'aquesta setmana us comentem la col·laboració MAKER entre 6è i l'alumnat de 2n de Batxillerat, la sortida de 5è al santuari d'animals "La Bassa" del Vendrell, les colònies de 3r i 4t a Vilanova de Sau i la cursa per la PKU, diumenge 11 de maig.
En el butlletí d'aquesta setmana us parlem sobre la intensitat d’aquest 3r trimestre, i la celebració de l’acte cultural de Sant Jordi , les proves diagnòstiques de 4t i l’excursió a la fàbrica de colacao i Nocilla dins del seu projecte sobre l’alimentació sostenible.
En el butlletí d'aquesta setmana us comentem que l'alumnat de 2n ha anat d'excursió al parc del Garraf, el de 6è ha acabat les proves de Competències Bàsiques, els companys de 1r i 6è han anat al tradicional festival de Jazz antic i, per últim, que arriba el final del 2n trimestre. Bones vacances de Setmana Santa!
En el butlletí d'aquesta setmana parlem sobre la sortida d'i5 a la Terrisseria Valldeperes, de la jornada del dia dels avis a l'escola, de la trobada de Korfball dels nens i nenes de 6è, de la visita al nostre FAIGlab per part de la Comunitat 30 del Penedès i de la finalització dels clubs de lectura del 2n trimestre.
En el butlletí d'aquesta setmana us comentem la sortida de l'alumnat de 3r a Fundesplai, l'activitat esportiva de Jocs Populars de tots els nens i nenes de 5è de les escoles de Sitges, l'entrevista VIP de l'alumnat de 4t a l'Albert Peñarroya, veu corporativa de TV3, la revisió bucodental als cursos d'i4, 1r i 6è i la visita d'alguns companys mestres de l'escola Maria Ossó a l'estudi de Ràdio Miquel Utrillo.
Us parlem sobre la trobada esportiva de jocs d'arreu del món que van assistir els nens i nenes de 1r, l'activitat de vela de l'alumnat de 5è, la realització del 2n consell escolar de la nostra escola, les visites a la biblioteca de l'alumnat d'infantil i el projecte col·laboratiu amb l'alumnat de batxillerat del Benaprès sobre els cotxes autònoms.
En el butlletí d'aquesta setmana us comentem les jornades de portes obertes, els projectes d’aula i les col·laboracions amb les classes de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat.
En el butlletí d'aquesta setmana us parlem sobre la celebració del Carnaval a l'escola, les entrevistes VIP de les classes de 4t, la col·laboració de l'alumnat de 2n de Batxillerat de l'institut Joan Ramon Benaprès amb el projecte de robòtica de 6è, i l'Història Col·laborativa dels de 4t d'ESO amb la classe de 5è de l'escola dins de l'activtiat de Servei Comunitari.
En el butlletí d'aquesta setmana hi trobareu notícies relacionades amb les proves de nivell d'expressió escrita que es passen a l'escola, així com de les proves diagnòstiques de 4t i de final d'etapa de 6è. També parlem sobre l'esquiada de les classes de 5è a Port del Comte, el taller d'identitat sexual i canvis puberals, i les entrevistes radiofòniques de 4t que faran a personatges famosos de la nostra vila.
En el butlletí d'aquesta setmana us comentem l'entrega dels informes del primer semestre d'i4 i i5, el tret de sortida dels clubs de lectura de Mitjans i Grans, la preparació de les proves de Competències Bàsiques de 6è, i la celebració a l'escola del segon Consell Escolar Municipal del curs.
En aquest butlletí de notícies agraïm a tots els assistents i col·laboradors de la Campanya de Donació de Sang, i us comentem, la celebració del Dia de la Pau i la No Violència Escolar, el taller de conta-contes de les classes de 2n "Contes del Món" i l'inici dels clubs de lectura dels cicles dels Mitjans i Grans.