23/11/2011
L’alcalde Miquel Forns, acompanyat del regidor de mobilitat Francisco Castillo i del gerent de Moventia, Josep Maria Martí, han presentat els tres nous autobusos hibrids que substituiran als actuals en el servei de transport públic urbà. Escolteu-ho



