Hugo Bravo, el Forest Gump sitgetà que vol fer Paris-Sitges corrent
La previsió és sortir de Paris corrent el proper 27 de juny per arribar a Sitges el 3 d’agost després de 38 etapes i una mitjana de 33km diaris corrent. Un repte que manté il·lusionat aquest jove sitgetà format recentment a París per a qui el running ha estat una teràpia indiscutible i de fet és a punt de complir sis cents dies corrent ininterrumpidament. La iniciativa podrà seguir-se a través de les xarxes amb el perfil @hugorunsthecity i ara busca patrocinadors que l’ajudin a finançar-la per després amb tot el recaptat poder fer donació a la investigació contra el càncer infantil. Avui hem conegut aquest agosarat jove, el Forest Gump sitgetà.








