La història de ‘Sitgetanament’ explicada per Valen Mongay, Marc Martínez, Facun Beraudi i Pinyu Martí
Porta acumulades prop de 20.000 visualitzacions, i ha viralitzat un missatge ple de positivisme dels cuiners i cuineres sitgetans i del Garraf, prenent com a referència el popular anunci d’Estrella Damm. Tot va començar el passat 1 de març a Facebook, quan Valen Mongay deixà anar una juguesca oferint-se a marca sitgetana per tal de fer anunci-paròdia de cervesa artesana. I el resultat, estrenat 26 dies després a través de les xarxes de Visit Sitges, ha sorprès tothom per la qualitat visual del producte, que ha reversionat l’original afegint-hi una escena final i canviant el clàssic Qualsevol nit pot sortir el sol de Sisa, per una versió ad-hoc del vermut. Aquesta és la història del ‘Sitgetanament’ explicada per Valen Mongay, Marc Martínez, Facun Beraudi i Pinyu Martí.