Ple del Cartipàs 05/07/2011 L’Ajuntament de Sitges ha celebrat el Ple extraordinari que estableix la nova organització de l’Ajuntament, regidories i retribucions. Us l’oferim dividit en dues parts.Ple 1Ple 2 https://continguts.radiomaricel.cat/continguts/2011/07/05/ple1_05072011.mp3CompartirEntrades relacionades17/06/2026Manel Ruiz és l’aposta del Bàsquet Sitges per a dirigir el sènior A la temporada vinentLlegir més17/06/2026La Primera i les mestres de la República. Una obra documental que recupera la memòria democràtica amb Nan ValentíLlegir més17/06/2026El Poble Sec a punt per les Festes de Sant Joan i calen voluntarisLlegir més