02/06/2008
El Club Patí Sitges fou el protagonista de l’acte institucional que, en reconeixement al seu ascens de Primera Nacional a l’OK Liga, va tenir lloc ahir Diumenge al saló de plens. S’adreçaren als presents el regidor d’esports, Rafel Roig, i l’alcalde Jordi Baijet. Escolteu-ho



