18/05/2026
Amb una marxa des de l'Ajuntament fins el monument del triangle rosa, Sitges va participar ahir de les accions que arreu del món revindiquen la defensa de la llibertat i els drets de la comunitat LGTBI+. L'acte fou presidit pel regidor de drets socials, ciutadania i igualtat, Xavier Ripoll, i l'alcaldessa Aurora Carbonell, i va comptar amb la participació de membres de Colors Sitges Link. Us oferim la lectura del manifest institucional de la diada, i també del manifest que llegiren portaveus del col·lectiu.






